Види таргетингу в тізерній рекламі

Види таргетингу в тізерній рекламі:

Види таргетингу в тізерній рекламеСоціально-демографічний таргетинг. Поділ аудиторії на окремі сегменти за такими ознаками як стать, вік, освіта, інтереси, політичні погляди, релігія, рівень доходів, сімейний стан і т.д. Вельми ефективний вид таргетингу, однак, досить складний, тому що не завжди доступні необхідні дані для його реалізації. Але якщо все ж провести соціально-демографічний таргетинг він буде дуже ефективний навіть при роботі з холодним попитом.

Часовий таргетинг, что такое тизерная реклама? Дає можливість задати потрібний час показу або дату показу, в залежності від особливостей цільової аудиторії, одна тізерна реклама буде виводитися в робочий час, інша - у вечірній або нічний час.

Поведінковий таргетинг. Дуже перспективний вид таргетингу, заснований на відстеженні інтересів і переваг відвідувачів на основі застосування cookies. З його допомогою виявити найбільш затребувані і популярні товари, і в залежності від цього внести коригування в рекламну тактику і стратегію.

Тематичний таргетинг. Щоб підвищити шанси зацікавити відвідувача конкретним товаром, потрібно враховувати ступінь його лояльності до певних груп товарів і тематиках. Це допомагає вибрати правильні майданчики розміщення тізера відповідно тематиці.

Географічний таргетинг. Враховує наявність певної товар, який рекламується в певних регіонах. Якщо товар доступний, наприклад, тільки в межах одного конкретного міста, то немає сенсі рекламувати його на регіональних сайтах.

Який вид таргетингу вибрати вирішує кожен рекламодавець самостійно. Максимальний ефект можна отримати з комбінованого застосування фільтрів.

Loading Facebook Comments ...

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *