Игорь Янковский

Игорь Янковский
Завдяки створенню в Україні інноваційного центру вітчизняні вчені, розробники, винахідники, стартаперів, з одного боку, зможуть розповісти про себе широкій аудиторії. З іншого боку, бізнесмени, які шукають нові, цікаві проекти для інвестування, отримають доступ до найбільш інноваційних ідей і розробок.

Рік тому з ініціативи Громадської спілки «Форум українського партнерства» відбувся масштабний захід «Будинок інновацій на Троїцькій площі». Воно об'єднало вчених, бізнесменів, громадських діячів, студентів, стартаперів, лідерів думок.

Ця конференція показала, перш за все, дві тенденції. По-перше, в нашій країні існує інформаційний вакуум між носіями ідей і суспільством. А по-друге, стало очевидно, що Україна потребує постійно діючої майданчику, яка б надавала можливість інноваторам, винахідникам, вченим розповісти про себе, а бізнесменам, в свою чергу, - отримати можливість знайти нові шляхи для інвестування.

Нещодавно подробнее ці висновки отримали підтвердження, коли у вересні цього року на замовлення «Форуму українського партнерства» було проведено соціологічне опитування українських вчених. Треба сказати, що вперше за останні 25 років хтось задався метою дізнатися, чому суспільство так мало знає про результати роботи вітчизняних вчених. Було опитано наукові співробітники з 35 наукових установ в 5 містах (Київ, Харків, Одеса, Львів). Загальна кількість опитаних - 1000 респондентів.

У підсумку, виявилося, що 55 відсоткам респондентів важко доносити інформацію про свої винаходи через ЗМІ. Спеціалізовані видання працюють на вузьку аудиторію, а «популярні» ЗМІ воліють розважальну інформацію (це констатують 59%).

Майже 90% опитаних підтримують ідею створення в Україні центру, який би спеціалізувався на популяризації і підтримки вітчизняних наукових досліджень, надавав технічну допомогу вченим і стартаперам, сприяв створенню позитивного іміджу вчених і підприємців, пов'язаних з науковою сферою, поширював новини про науку та інновації.

Серед послуг, які хотіли б отримувати науковці, найбільше цікавлять лекції відомих учених, стартаперів, популяризація науки (60%). Курси іноземних мов цікаві для 46% респондентів, круглі столи, майстер-класи, ворк-шопи - 42%, інтерактивні виставки інновацій - 30%, допомога в підготовці професійної презентації проекту 23%, послуги відеостудії - 22%.

Соцопитування також показало, і це є дуже важливим моментом, що саме від бізнесу (в другу чергу після держави) українські вчені чекають підтримки.

Loading Facebook Comments ...

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *