Cопровождение контекстной рекламы

Для того, що б твій товар знайшли швидко, в ідеалі шукати повинні саме його. Але ідеал - річ для бізнесу невідповідна, адже тут панує прагматизм. Тому якщо немає можливості оплатити якісну кампанію по ТБ на кілька десятків мільйонів в рік, то краще вибрати свою стратегію і добитися результату.

Грамотним локальним інструментом для тих, хто по-справжньому прагматичний, виступає seo - пошукове просування сайту. Тут є прекрасна можливість використовувати і внутрішній «не фінансова» козир, такий як правильний розподіл і визначення ключових слів. Тактика сопровождение контекстной рекламы точкового удару дозволить заощадити кошти, оберігаючи свій проект непотрібними витратами і оплачуючи виключно те, що так чи інакше принесе прибуток. Який цей прибуток виявиться - питання наступного етапу, головне слідувати саме такою логікою.

При пошуковому просуванні до болю працює правило: краще з одним пошуковим запитом бути в десятці, ніж з десяткою таких запитів розполохувати задніх в сотні, а з сотнею запитів красуватися в хвості тисячі. Хоча витрати можуть бути ідентичними, але ось тільки результат з точки зору залучених клієнтів відрізнятися буде більш ніж вагомо. А адже різниця такого результату - це різниця в зароблених грошах. І хіба не це мірило бізнесу взагалі?

Тому головне пам'ятати про стратегію пошукового просування, адже без неї будь-яка тактика виглядає безглуздо.

Loading Facebook Comments ...

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *